O specjaliście
Specjalizacja
- Fizjoterapia
Diagnostyka i leczenie:
- Terapia psychomotoryczna dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi wg M. Procus i M. Block
- Diagnoza Integracji Sensorycznej
- Terapia Integracji Sensorycznej
- Konsultacje dla rodziców niepokojących się rozwojem swojego dziecka
- Wizyta fizjoterapeutyczna NDT-Bobath
- Diagnoza INPP
- Integracja Bilateralna
- Terapia Ręki
- Terapia Taktylna
- Ocena psychoruchowa niemowląt
Filie
Specjalizacje
Wykształcenie:
- Studia licencjackie – Wyższa Szkoła Edukacji i Terapii w Szczecinie, kierunek Fizjoterapia
- Studia magisterskie – Pomorski Uniwersytet Medyczny, kierunek Fizjoterapia
- Studia podyplomowe – Uniwersytet Szczeciński, kierunek Oligofrenopedagogika – Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Studia podyplomowe – Uniwersytet Szczeciński, kierunek Przygotowanie pedagogiczne
Doświadczenie zawodowe:
- 2014 – obecnie, fizjoterapeuta, terapeuta SI i Psychomotoryki w Zachodniopomorskim Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS
- 2014, fizjoterapeuta, Ośrodek Rehabilitacyjno-Wypoczynkowy w Pobierowie
- wykładowca akademicki
- prelegent na konferencjach dotyczących rozwoju dzieci
- prowadząca warsztaty i szkolenia dla rodziców oraz nauczycieli z zakresu rozwoju i stymulacji dzieci, m.in. „Integracja sensoryczna w pigułce”, „Niepokojące sygnały w rozwoju motorycznym oraz objawy zaburzeń integracji sensorycznej w pierwszym roku życia dziecka”
Kursy, szkolenia, warsztaty, udział w konferencjach:
- Osteopatia w pediatrii
- Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne I stopnia
- Zawodowy kurs masażu klasycznego II stopnia
- Pierwsza pomocy przedmedycznej z modułem: pierwsza pomoc dziecku i
niemowlęciu - Neurobiologiczne podstawy Integracji Sensorycznej
- Diagnozowanie problemów i potrzeb edukacyjnych w przedszkolu i szkole
- Wsparcie dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu
- Neurosensomotoryczna Terapia Taktylna wg dr S. Masgutowej
- Kinezjologia Edukacyjna I i II stopień
- Terapia Ręki
- Neurorozwojowa prewencja i korekcja wad postawy u niemowląt i małych dzieci
- Integracja Sensoryczna II stopień
- PNF Propropreceptive Neuromuscular Facilitaion część 1 i 2
- Kinesiology Taping
- Metoda Integracji Sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy
- Pomoc psychologiczna dziecku z mutyzmem wybiórczym i jego rodzinie I
- Terapia dziecka z mutyzmem wybiórczym II
- Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego u dzieci
- Wczesna interwencja. Elementy diagnozy i terapii dziecka w wieku 0—12 miesięcy z zaburzonym rozwojem psychoruchowym
- Konferencja Naukowo-Szkoleniowa „Słucham, więc potrafię”
- Teoria i praktyka terapii psychomotorycznej wg Procus i Block I
- Teoria i praktyka terapii psychomotorycznej wg Procus i Block w zakresie prawidłowego ruchu i masażu IIA
- Konferencja Naukowo-Szkoleniowa „Rehabilitacja i aktywność ruchowa w pediatrii”
- Stabilizacja tułowia i kończyn
- INPP Integracja odruchów pierwotnych wg dr Sally Goddard – program szkolny
- Konferencja Naukowo-Szkoleniowa „Klasyfikacja, diagnoza i terapia procesów przetwarzania sensorycznego”
- Szumy uszne i nadwrażliwość słuchowa a trudności szkolne
- Afazja dziecięca, niedokształcenie mowy o typie afazji (pochodzenia korowego), alalia. Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami mowy uwarunkowanymi korowo
- Staż terapeutyczny pod okiem instruktora PSTIS p. Magdaleny Okrzasy w ośrodku terapeutycznym fundacji „Okno” w Warszawie
- Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego a trudności szkolne u dzieci
- Terapia ręki jako forma wspomagania nauki pisania i uczenia się u dzieci w okresie wczesnoszkolnym
- Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym
- Techniki wyciszające jako forma wspomagania dziecka nadruchliwego lub nadwrażliwego
- Kinesiotaping w logopedii i fizjoterapii stomatologicznej
- Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania Metodą Krakowską
- Prelegent na Konferencji dotyczącej zaburzeń komunikacji i mowy u dzieci „Jak pomagać dzieciom z opóźnionym rozwojem mowy i z innymi trudnościami komunikacyjnymi pochodzenia centralnego”
- Prelegent na wykładach „Słyszeć nie znaczy słuchać — ośrodkowe zaburzenia słuchu”
- Prelegent na Konferencji dotyczącej zaburzeń komunikacji i mowy u dzieci „Zaburzony rozwój mowy i co dalej?”
- Terapia Psychomotoryczna wg Procus i Block jako forma wspomagania dzieci
- INPP roczne szkolenie z zakresu diagnozowania i leczenia niedojrzałości neuromotorycznej (w trakcie)
- NDT Bobath Basic
- Usprawnianie niemowląt z deficytem neurologicznym – w trakcie
Członkostwo w Towarzystwach Naukowych:
- PSTIS Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej
- KIF Krajowa Izba Fizjoterapeutów