Oferta pracy Referent ds. logistycznej obsługi pacjenta

Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS od 21 lat świadczy usługi w zakresie badań diagnostycznych, leczenia i rehabilitacji zaburzeń słuchu, głosu, mowy i równowagi, sprzedaży aparatów słuchowych i implantów słuchowych. Sieć MEDINCUS to 15 placówek w Polsce i 7 filii zagranicznych. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko: Referent ds. logistycznej obsługi pacjenta

 

Wymagania:

  • Dobra znajomość obsługi komputera,
  • Odporność na stres,
  • Orientacja na pacjenta, wysoka kultura osobista, empatia,
  • Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne,
  • Doświadczenie w obsłudze klientów,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego/rosyjskiego.

 

Opis stanowiska:

  • Telefoniczna obsługa pacjentów grupy medincus,
  • Udzielanie informacji o oferowanych usługach szpitalnych i cenniku,
  • Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi pacjentów,
  • Budowanie relacji z pacjentami i dbanie o wizerunek firmy,
  • Współpraca z pozostałymi działami firmy,
  • Praca w systemie zmianowym, ośmiogodzinnym (7.00 – 18.00).

 

Oferujemy:

  • Rodzaj pracy: pełny etat,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie będącej liderem branży,
  • Pracę w zespole profesjonalistów,
  • Możliwość udziału w kursach, konferencjach i szkoleniach,
  • Miłą i przyjazną atmosferę pracy,
  • Niezbędne narzędzia pracy.

 

Benefity