Centrum Słuchu i Mowy MEDINCUS od 21 lat świadczy usługi w zakresie badań diagnostycznych, leczenia i rehabilitacji zaburzeń słuchu, głosu, mowy i równowagi, sprzedaży aparatów słuchowych i implantów słuchowych. Sieć MEDINCUS to 15 placówek w Polsce i 7 filii zagranicznych. W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko: Referent ds. logistycznej obsługi pacjenta
Wymagania:
- Dobra znajomość obsługi komputera,
- Odporność na stres,
- Orientacja na pacjenta, wysoka kultura osobista, empatia,
- Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne,
- Doświadczenie w obsłudze klientów,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego/rosyjskiego.
Opis stanowiska:
- Telefoniczna obsługa pacjentów grupy medincus,
- Udzielanie informacji o oferowanych usługach szpitalnych i cenniku,
- Utrzymywanie wysokiego standardu obsługi pacjentów,
- Budowanie relacji z pacjentami i dbanie o wizerunek firmy,
- Współpraca z pozostałymi działami firmy,
- Praca w systemie zmianowym, ośmiogodzinnym (7.00 – 18.00).
Oferujemy:
- Rodzaj pracy: pełny etat,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie będącej liderem branży,
- Pracę w zespole profesjonalistów,
- Możliwość udziału w kursach, konferencjach i szkoleniach,
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy,
- Niezbędne narzędzia pracy.